Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΠΑΜΠΑ!!!!!!!

ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΗ ΛΙΒΥΗ
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΚΡΥΑ… ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ…. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΙΣΩΣ ΕΚΕΙΝΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ…..

Η.Π.Α.: Μακριά προς το παρόν από τα δρώμενα. Περιμένω τη συσπείρωση κατά το δυνατό περισσοτέρων χωρών του αραβικού χώρου και ενεργό συμμετοχή τους. Ιράκ και Αφγανιστάν με καθιστούν επικοινωνιακά σε δύσκολη θέση εάν ξεκινήσω πόλεμο παράλληλα και με τρίτη αραβική χώρα. Παιδιά των πετρελαϊκών μου…. Αρχίστε να ετοιμάζεστε για βουτιά σε καλό και τζάμπα πετρέλαιο και αέριο!!! Μην το ξεχάσετε όμως… στις επόμενες εκλογές θέλω στήριξη!
ΡΩΣΙΑ: Με το μυαλό στους Τσετσένους αντάρτες απλά απέχω της ψηφοφορίας του συμβουλίου ασφαλείας του Ο.Η.Ε. και δεν ασκώ βέτο στην ψήφιση του εναέριου αποκλεισμού της Λιβύης. Ποιος ξέρει…. Μπορεί να χρειαστεί στο μέλλον να κάνετε «τα στραβά μάτια» και εσείς οι δυτικοί στον Καύκασο. Κατά τα άλλα, όσο δεν πλήττονται τα ενεργειακά μου συμφέροντα και δεν υπάρχει αποκλεισμός μου από τη Μεσόγειο, όλα κυλούν αδιάφορα. Έχουμε να σκεφτούμε και την εξόρυξη πετρελαίου και αερίου στην Αρκτική….
ΚΙΝΑ: Αφήστε με να επεκταθώ επιχειρηματικά στην υφήλιο, δώστε μου λιμάνια για εκμετάλλευση και αύξηση του εμπορίου μου, φέρτε στο έδαφός μου πολυεθνικά μαγαζάκια να εισπράττω από τους φόρους, δώστε μου χώρο για δορυφόρο και εγώ απέχω από την ψήφιση του εναέριου αποκλεισμού της Λιβύης και την εκμετάλλευση της ΑΟΖ της. Κάτι σαν τη Ρωσία, αλλά με άλλες βλέψεις.
ΓΑΛΛΙΑ: Η ακροδεξιά ανεβαίνει, μετά την πτώση του καθεστώτος της Τυνησίας βγήκαν στη φόρα σκάνδαλα υπουργών μου που «τα έπαιρναν» από Τυνήσιους καθεστωτικούς και καλοπερνούσαν συντροφιά, η οικονομία πάει από το κακό στο χειρότερο, έρχονται νέα μέτρα για το λαουτζίκο…. Κάτι πρέπει να κάνουμε για να φανούμε ισχυροί στα μάτια των προβάτων-πολιτών μας και για να οικονομήσουμε με το μαύρο χρυσό της Μεσογείου. Έτσι θα φαντάζουμε ως υπερδύναμη!!!
ΑΓΓΛΙΑ: Ό,τι πουν οι Η.Π.Α.!!!! Εμείς κλασικά ακολουθούμε. Πετάει ο γάιδαρος; Βρε, πετάει σου λέω….
ΔΑΝΙΑ-ΝΟΡΒΗΓΙΑ: Μέσα και εμείς παιδιά!!!!! Έτσι και αλλιώς θα προτιμήσετε δικές μας εταιρείες για την εξόρυξη κάποιων κοιτασμάτων. Απλά μην το διαρρεύσετε όπως στην περίπτωση της Ελλάδας που κάποιοι λένε ότι κάναμε έρευνες και στο Αιγαίο.
ΤΟΥΡΚΙΑ: Οι φίλοι μας στη Λιβύη κινδυνεύουν! Πρέπει να δείξουμε για ακόμη μια φορά στην ιστορία το καλό μας πρόσωπο. Αφήστε μας το ναυτικό έλεγχο βορειοανατολικά της Λιβύης, μήπως ξεφύγει από εκεί ο Καντάφι. Παρεμπιπτόντως, στη γεωγραφική αυτή θέση κάτω από μία βραχονησίδα… Γαύδος (μου φαίνεται), μπορεί να φέρουμε και κανένα πλοίο αλά National Geographic, έτσι… για οικολογική έρευνα! Λες η Γαύδος να είναι και αυτή επέκταση του Τούρκικου εδάφους σαν το Καστελλόριζο;
ΕΛΛΑΔΑ: Παιδιά, κάτι θα κάνω και εγώ. Να, πάρτε βάσεις στη Σούδα και στην Ανδραβίδα. Έχω και μία φρεγάτα, πάρτε την για να κάνετε ναυτικό αποκλεισμό. Σας παρακαλώ όμως, εγκρίνετε τις δόσεις του δανείου…. Αφού ξέρετε…. Θα ξεχάσω ότι έχω και εγώ ΑΟΖ για εκμετάλλευση! Κατά τύχη πάντως αλλάξαμε και θέμα συζήτησης στα «αυστηρά» media που με ρήμαξαν στην κριτική για την οικονομική μου πολιτική(λέμε τώρα). Κάντε και αλλού πόλεμο, αρχίζει και μ’ αρέσει!!!!
ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΛΙΒΥΗΣ (καθεστωτικός και μη): Θα αλλάξει κάτι αν φύγει ο Καντάφι; Δηλαδή, θα βγαίνει η κυβέρνηση που θέλω εγώ, ακόμα και αν δε βολεύει τους απελευθερωτές συμμάχους; Μήπως μετά θα μου φύγει η όρεξη να γίνω μετανάστης στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αφού θα ζούμε ήρεμα και με δουλειά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου